dissabte, 26 de maig del 2012

Provant telemètriques i revelant rodets a casa

Per fi tenc alguns resultats. Primer: un segon rodet amb la telemètrica, 35 mm en estat pur. Segon: revelat domèstic, soletat davant la foscor i posterior escanejat amb un senzill escàner que m'han deixat.
Rodet: Ilford HP4 plus ASA 125.
Alguns resultats, a veure què opinau. Sincerament, la meva moral ara mateix està bastant alta, així que no em importarà si em feis algunes recomanacions per les meves properes incursions en el món,  a) telemètric, b) revelat analògic casolà, c) com fer bones fotos (què és lo que importa realment)
Va ser un passejada sense pretensions, com podreu endevinar pel recorregut que vaig fer.
Va per tots els que m'animau a seguir endavant i experimentar cada dia.


Dues representacions dels forns més tipics, amb els seus ròtols modernistes. Forn des Teatre i Forn Fondo.



Comprar unes flors per les Rambles i de bon dematí ...

Algunes encara no s'han aixecat
Modernisme Calçats L'Aguila


La dama dels Jardins



I finalment, si li donem l'oportunidat i apropam la càmara a la model, podem aconseguir molt bones textures.

 Vos esper a la propera analogicada!!! Estau convidats!!!!!!!!

11 comentaris:

  1. Son fantàstiques. La veritat es que fa ganes de provar-ho això de les analògiques... Meam si a la pròxima analogicada em puc aconseguir una i puc venir.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Guillem!!! Segur que més d'un estará encantar de deixarte una analògica, jo mateixa en tenc dues. Abans d'anar-mos de vacances d'estiu hauriem de fer un altra passejada amb les analògiques.

      Elimina
  2. El experimento está muy bien ... pero lo mejor de todo es lo que estás disfrutando experimentando y haciendo fotografía ... sigue, quiero ver más!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A tu regreso de vacaciones hacemos un paseo y revelados caseros, para todos los interesados, que veo que sóis muchos a los que os apetece, regresar al pasado por unas horitas.
      Besos

      Elimina
  3. Pues yo lo veo muy bien, excelentes resultados.

    Gracias por compartirlo.

    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias chapiniki, me alegra te guste todo el experimento analógico. Me lo paso muy bien.

      Elimina
  4. Provant ...he camviat el navegador (i tot l'ordinador) ara tenc un monstre que al primer click obri totes les finestres, el PS pareix que vaja tot sol.
    Quina passada!!! Gràcies JuanLu, has fet bona feina.

    ResponElimina
  5. Pues sí que es para estar satisfecha.
    ¡Qué nostalgia del olor a laboratorio! Ahora echo de menos aquellas vieja ampliadora que tiré hace unos años porque era un trasto en casa.
    Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Para mí ha sido toda una experiencia. Este fin de semana pienso repetir con el revelado de dos carretes. La emoción de ver como empiezan a formarse las imágenes en el negativo ...
      Gracias por pasar

      Elimina
  6. Aquests clichés, per veu·rels be passats per un escanner -jo els veig be- vol dir què més o manco estan ben exposats i revelats. Així què passats per una ampliadora han de donar un pon positiu, res a veure amb lo que mostra un monitor de ordenador, molt millor.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.