dilluns, 10 d’octubre de 2011

Llucalcari - Provant l'Heliopan 3.0

D'ahir mateix entre Cala Deià i Llucalcari. Fa alguns dies em vaig comprar el filtre Heliopan 3.0, '3 .0 'no vol dir que sigui l'última versió digital en l'era dels filtres, res d'això, significa que lleva 10 passos de llum. És a dir, quan el montes en l'objectiu, és una cosa així: 'es faci la nit, i la nit va ser feta'. La foscor és tanta que has de enfocar i enquadrar abans, sinó, no veus res a través del visor.

El resultat m'ha agradat, no li vieg dominants, fins i tot les tan temudes dominants magenta. Un plaer fer fotos en aquestes condicions. A més vaig tenir la sort que les ones eren del 15, així que la costa semblava una batidora. Aquest és el resultat. A veure en altres condicions com es comporta, ara per ara estic encantada.

Salut i fotos

5 comentaris:

  1. Me gusta la foto y el filtro, pero no me gusta la letra del blog, no es muy legible, el resto me gusta más.

    Un abrazo

    Guillermo

    ResponElimina
  2. Qué tal con un poco más de intensidad?
    A mi me parece bien, será porque llevo gafas?
    Un abrazo, Guillermo!!!

    ResponElimina
  3. Bienvenida al mundo de los "big stopers", como también se conoce a estos filtros. Las dominantes en estos filtros no son un problema porque pueden ser corregidas muy fácilmente, afectan a toda la imagen, el problema son los degradados.
    Nosotros "jugamos" con estos cristales, aunque de otra marca, que conseguimos hace meses y son una maravilla.

    ResponElimina
  4. Siiiii ... yo tuve la misma sensación, se hacía noche y de repente podía hacer exposiciones lentas en condiciones imposibles. Disfrútalo...la verdad es que no se ven dominantes...ja,ja será que tú tienes mucha más autoridad que el filtro

    ResponElimina
  5. Cata, soy profano en la materia pero veo que tú estás hecha una profesional!! , enhorabuena por las fotos, son muy chulas

    Carlos M.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.