dimecres, 26 d’octubre del 2011

Sa febre dels flamencs


Pareix que aquests dies a tots ens ha pegat per anar a fotografiar flamencs. La veritat amb uns ocellets tan impressionants, no m'estranya que el virus flamenquer s'hagi estès per tota la comunitat 'afotadora'

Em feia ganes documentar una mica el tema dels flamencs a les salines, però gairebé no he tengut temps, així que deixaré unes fotografies i intentaré documentar-me més endavant.







 Va ser impressionant quan varen volar per damunt el meu cap, com cridaven i el renou de les ales de tants animals junts i tan grans era emocionant, ni se com vaig encertar a enfocar-los

Desitjo vos hagi agradat el meu petit homenatge a tant ocell rosat.


Salut i fotos

1 comentari:

  1. M'encanta. He de dir que tu vares ser la 'culpable' en certa mesura de part d'aquest virus... je je je.

    La veritat és que als qui ens agrada fotografiar la natura i especialment les aus, era una ocasió perfecte per fotografiar.

    A veure si jo també trec temps i penjo algunes fotos.

    Salut!

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.