dilluns, 21 de novembre del 2011

Tornar al passat - Beneitures que faig de tant en tant

Aquest estiu m'havia cap ficat en tirar diversos rodets amb l'analògica, la nostra estimada Konica TC1 amb el 50mm f/1.7, ni tan sols sabia si funcionava , l'última vegada que la varem fer servir, ens va semblar que el exposímetre no marcava bé. Definitivamene, li vaig posar un joc de piles i un rodet i em vaig llançar a disparar. Primer rodet fracàs total: sembla que me'l van donar caducat i va treure uns colors de pena.(Verdad Ana que eran una porquería de color?) El desànim va durar poc i vaig anar a comprar-ne un altre rodet: ColorPlus de Kodak i aquest és el resultat.
Vaig revelar al laboratori i els ajustos els he fet en Camera Raw i poc més en CS3.







Ja tenc un altre rodet pendent de sensibilitzar, encara no l'he disparat, quan estigui llest, el tenc reservat per a revelar-lo jo mateixa, en companyia d'alguns col · legues al centre del 'Col · lectiu', només falta concretar quin dia i fer la compra dels materials que necessitem.

Així que: next task to do. Seguir provant el dispar en analògic i revelat químic dels rodets. Ja vos contaré com ha anat. I
ja de pas comento que vull fer una sèrie des molins d'es plà, per descomptat en digital, però com veieu vaig aprofitar aquestas fotos forçades per fer ses proves per prendre contacte amb alguns molins, he de animar Joan Angel  a que anem a fer alguna sortida 'molinera'
Fins a la propera.

7 comentaris:

  1. Bonitas imágenes. Me quedo con la primera, yo soy más de color.

    Gracias por pasar por mi blog y por tu comentario. Saludos.

    ResponElimina
  2. Quin treball...és digne d'admirar!
    El B&N ...FANTÀSTIC! i la foto que més m'agrada la última.
    Quina pena que no entenga de fotografía...en fi...
    Besos!

    ResponElimina
  3. Fantàstiques imatges! Molt bones!
    Un abraç.

    ResponElimina
  4. La serie de molinos suena muy bien ¿será con película?. Estoy contenta con el digital, pero recuerdo con cariño mis tiempos de laboratorio, tiene su punto.

    ResponElimina
  5. Esa nostalgia os va a matar!!!
    Esa inquietud, esa espera para revelar el carrete, ese jugársela sin saber si se ha conseguido, eso ya no volverá... pero era realmente hermoso.

    ResponElimina
  6. A todos gracias por pasar.
    #Rosana, sí la serie molinos sería en digital (desde luego) ...
    #Juan A, tengo que decir con un poco de verguenza que después de disparar, miro el revés de la cámara y lo único que encuentro es el recorte del cartón con los datos de la película, me da un corte por si alguien se ha dado cuenta ...
    No cambio para nada, la era del carrete pasó, es divertido hacer algún trabajito de vez en cuando, pero nada más.
    Saludos

    ResponElimina
  7. Entiendo poco aunque vivo en Valencia, pero muy bien. Yo tengo una KONIKA-T4 y funciona perfectamente, te contare mas cosas,adeu.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.