dimarts, 26 de juny del 2012

L'estiu ja és aquí


Bé, això no fa falta que vos ho digui, realment és una 'perogrullada' (com es diu perogrullada en català?).
Fa uns dies, passejant pel pla, em vaig trobar aquesta curiosa formació de ocellets. Abans de tenir la foto ja li havia posat títol: Quatre més un.
Aprofitant el passeig vaig tornar amb alguns dels meus atrotinats molins, per aconseguir aquesta foto vaig haver de pujar a una terrasseta gens segura, així que amb prou feines vaig abandonar la seguretat de la vora, on vaig suposar el ferm aguantaria millor que pel centre. Així estava el molí de 'Son Gallard ', em va dir un pagès que al principi ho cuidaven prou, ara ja ningú s'en ocupa. Sense ajudes, ni interès per part dels veïns que comparteixen la seva titularitat es troba en un estat lamentable. Una llàstima.



Aquest molí em recorda aquells rellotges dalinians, fosos en el temps i en la tela del quadre. En el cas dels molins, el temps és qui els ha fos i el llenç és El Pla que els abandona al seu destí.
Podeu imaginar què quedarà dels molins d'aquí a 10, 20 o 30 anys? Quin aspecte conservarà El Pla passats aquests anys?


Crec que avui tendré un dia una mica gris. Hauré d'intentar posar-hi remei. De moment intentaré salvar-ho amb més fotos.

Fins a la propera, salut i fotos.

3 comentaris:

  1. Triste destino el de estos molinos. Mucho más triste comprobar que la sociedad se ha abandonado al "money, money", y que no importa nada más, ni las raíces ni la cultura.

    ResponElimina
  2. Me encanta el 4+1 ... qué contraste con la imagen de los molinos. Buena toma, pero deprimente realidad.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.