dimecres, 20 de novembre del 2013

Des de la meva finestra. Avui mateix, sense anar més enfora


Així he vist el cel des de ca meva. Avui.
Tenc que reconèixer que les vistes que tenc donarien material suficient per fer un projecte 365 dies sense sortir de casa.
Cada de matí i cada horabaixa és un espectacle. Molts de dies em record d'una famosa pel.lícula "Amanece que no es poco", més tard, el pas de les hores van desvelant el que el dia ens ofereix. I jo intento gaudir de cada dia i aprofitar-lo al maxim.

Avui mateix. Les fotos diuen 8.25 del matí.






Ja sabeu que aquest cap de setmana estaré de pelegrinatge. Fotos i reivindicacions, poesia, jocs, labor social. És que les padrines d'avui en dia esteim molt actives.
Fins a la propera, salut i fotos.

1 comentari:


  1. Es verdad. Son unas vistas amplias y hermosas. Tendrás luz como para iluminar todas las fotografías posibles.
    La última foto tiene una luz espectacular.

    · un beso

    · CR · & · LMA ·


    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.