dimarts, 10 de març del 2015

Els colors d'Alcanada. Març 2015

Aquest cap de setmana he tengut el plaer d'estar amb els meus companys de Junta d'AEFONA que sortadament s'ha cel.lebrat a Mallorca, Associació de Fotògrafs de Naturalesa de la qual tenc el plaer de formar-hi part.



Ha estat un cap de setmana molt productiu. Hem fet, crec jo, bona feina per l'organització d'alguns temes i millorar-ne d'altres.
Com no podia ser menys, hem aprofitat per fer sortides de sol i pel capvespre. Molt aprop de l'hotel en el qué estàvem allotjats, per tal de no haver de conduir massa. I és clar; Albufera d'Alcúdia i el Far d'Alcanada ha estat els llocs més adequats.

Jo vaig fer unes quantes fotos del far d'Alcanada i les que més m'han agradat són aquestes en les que es pot veure la quantitat de colors que podem trobar un horabaixa qualsevol.









Fins aviat i ja sabeu: salut i fotos!!!!


1 comentari:

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.