dissabte, 5 de maig del 2018

Tintes i plomes

Darrerament m'he tornat una mica "friki", ja que estic per casa molt de temps i cal cercar cosetes per fer i no quedar tot el dia només llegint, ara m'ha pegat per les plomes estilogràfiques, tintes i els seus colors que tan bona combinació fan amb els colors de les plomes, també miro amb molta d'atenció els papers, ja que no tots van ben per escriure amb ploma.
I com que la fotografia segueix essent una de les meves aficions preferides, dons, faig retrats de les plomes i els tinters.

Avui amb la tablet, que no tenia moltes ganes de treure el trespeus i les càmeres reflex.

Una presentació matinera d'un dia de pluja.

Daniel Hechter amb Diamine Sherwood Green
Picasso amb Diamine Aqua Lagoon

Jinhao X750 amb Café des îles de J. Herbin

Duke 911 amb Gris Nuage de J. Herbin

Montemount ambar amb Heliantus de Roher & Klinger en vial de mostra

No t'hi fixis amb Diamine Misty Blue


Sheaffer Targa 1001 amb Roher & Klinger Verdigris

I aquí l'estrella de la col.lecció, la "rayadita plateà" la Pelikan M405 blau-plata-negre sense tinta en particular, totes li van molt bé

I fins aviat, amics, un altre dia vos mostraré més plomes i papers.
Salut i fotos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.