diumenge, 26 de febrer del 2012

Taller de cuina

¿Taller de cuina? o la importància de tenir un taller fotogràfic a la cuina

 Aprofitant que ja tenia el meu material fotogràfic escampat per la cuina, vaig pensar que era un bon moment per fer unes proves de nitidesa i diafragma òptim de alguns dels meus objectius.
Aquests alls varen ser fotografiats amb el Tamron 90mm macro, que com l'utilitzo molt poc no li tenc agafat el punt.
Ara que arriba la teporada d'orquídies aprofitaré per treure-li una mica més de suc.

 Tamron 90mm, f/8 velocitat 0,4 ISO 160
 Revelat BiN en PS mètode Calcular i fusió Superposar

 Tamron 90mm, f/11 velocitat 0,8 ISO 160
 Revelat BiN en PS mètode Duotono Negre + Pantone 1345C
Arriba fins una f/32, no sé si alguna vegada m'atreviré a posar-lo a f/32

Sigma 28mm, f/6.3, velocitat 1/6, ISO 160
  El meu Sigma Mini-Wide II 28mm f/2.8 macro, necessita que el dominin prou bé, és el clàssic, totalment manual, així que per l'enfocament i diafragma he de aplicar-me lo millor que sé per fer-ho bé. M'agraden els reptes, així que de tant en tant el  posso a la càmera, a la motxilla hi va sempre perquè és lleuger i no ocupa quasi espai. Aquest pebre i les altres hortalisses vanren ser passades a BiN amb el mètode Rob Carr, amb una automatització que vaig baixar de DZoom fa temps.
Sigma 28mm, f/11, velocitat 1/15, ISO 160
Entre f/6.3 y f/11 la nitidesa és estupenda, fixeu-vos en la ceba, cadascuna de les petites arrels que bé es veuen.

Ala, no vos avorreixo més amb les meves cebes i alls, ja està bé per avui.
Salutacions i fins la propera

4 comentaris:

  1. Enhorabuena, especialmente por el trabajo técnico. Probar las cualidades de nuestro equipo en condiciones controladas nos ayuda a explorar sus posibilidades, y también aporta a los demás.
    Saludos.

    ResponElimina
  2. Probar, practicar, equivocarse, volver a empezar ... es la manera de avanzar.
    Increíble el taller que tienes montado en tu cocina, las cebollas y ajos lo mismo posan que pasan a la cazuela.
    Enhorabuena por el trabajo que has hecho.

    ResponElimina
  3. a mi no me molesta, pero aqui huele a ajo, tambien lo habiais notado???
    cris

    ResponElimina
  4. Todo un ejercicio complejo el hacer b/n con alimentos. Te han quedado estupendamente y eso que no los he probado, jeje.

    Abrazos.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.