Aquestas fotos estan preses amb la Cosina CT1 i l'objectiu Asahi Pentax 50mm 1.7, el rodet un Ilford HP5 plus ASA 400. Crec que fan un equip fantàstic, és un plaer enfocar manualment, la càmera té un visor bén lluminós amb el que no se me fa gens pesat enfocar, evidentment no té confirmació d'enfoque. Li vaig posar piles, ingènuament vaig pensar que el fotòmetre funcionària, però 'va a ser que no' de telèmetre res, tots els mesuraments els faig a ojímetro i pel que veig, no ho faig tan malament, no veig grans cremats ni negres profunds. M'agrada el meu equip analògic. I per rematar, revelat en la cuina de casa. Entre olles, algun dia vos explicaré per què una olla a pressió em va salvar d'arruïnar un rodet. Prou de paraules i vos mostro ses fotos. Un diumenge al matí, passejant pels penya-segats de Badies.
La película da grandes satisfacciones. El placer de ver surgir la imagen en la copia de papel era algo fascinante para mi.
ResponEliminaLas fotos me parecen estupendas y lo que cuentas de ir haciendo a ojimetro es otro de los atractivos. Además acabamos por ser nosotros mismos todo el automatismo ¿Hay nada mejor?
Un abrazo.
Gracias Pep. Lo que más me gusta es lo pausado que se torna el 'salir de fotos' te dejas las prisas y el afán disparador en la otra mochila. Saludos.
EliminaBuen trabajo, parecen fotos de las de antes. Muy chulas.
ResponEliminaUn abrazo.
Estaba escribiendo una entrada con algunas fotos en analógico y como he puesto del día de la quedada, quería enlazar a tu blog, justo entro para coger el enlace y veo que publicaste esto.
ResponEliminaYa sabes que me encantan las fotos de tus paseos :)
Un saludo!
Estupendo!!! Supongo que terminaremos fundando un pseudoclub de película y casero. Me alegro que tus trabajos van saliendo adelante. Ya queda menos!!!
EliminaUn abrazo