diumenge, 17 de juny del 2012

Per Sant Jordi - més molins i més pel.lícula





Una altra horabaixa en sortir de l'oficina. Un passeig curtet per és pla de St Jordi, que tant m'agrada, perquè està ple de molins, alguns francament en un estat de degradació molt lamentable. Altres però, mantenen un look fantàstic, suposo que ja no s'usen perquè que avui en dia totes les feines del camp estan mecanitzades i no pot quedar en mans de l'atzar, és a dir el clima i el vent, disposar o no d'aigua, etc.
A aquestes altures del mes de juny, veig els camps com si fos agost, la sega ja està feta, el blat llueix a les bales, ara amb format cilíndric, abans totes eren quadrades i petites, tècnica i modernitats.












Alguns quan acaben la feina se'n van a prendre unes copes al bar de davant, a mi m'agrada sortir a distreure'm, sentir que disposo d'aquest temps per a mi i les meves coses, la càmera i jo soles, buscant un racó, un molí, una ombra, un reflex. Això em descansa, em carrega les piles, és com el reset del dia: Demá més.

Disfrutau del cap de setmana i fotos. Salut i fotos.

Dades:
Càmera: Konica Hexar AF 35mm
Pel.lícula: Ilford HP5plus - 400
Revelat casolà: Ilfosol 3, Rapix fixer Ilford, aigua corrent i goteta de fairy

3 comentaris:

  1. molt bones fotos, a l'antiga,te molt de merit salut

    ResponElimina
  2. Buen resultado, incluso con el fairy, jeje.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Hermosas fotos y magnífica Konica. He adquirido una Voigtlander Vitomatic también de telémetro analógico y estoy deseando probarla. Pienso que cada vez somos más los que entendemos ambos formatos como compatibles, digital y quimica.
    Enhorabuena por el blog.

    ResponElimina

Els teus comentaris donen vida al meu bloc.